STANDER HEJSNING og INDVIELSE

29. marts 2024 12:21 , af Asbjørn Nordam

Kære STK medlem,

glæder du dig også til udesæsonen 2024? Som det er tradition åbner udesæsonen med den traditionelle STANDERHEJSNING lørdag den 20. april kl. 11.

MEN det er også den OFFICIELLE INDVIELSE af vores nye tennis-padel-anlæg og fantastiske klubhus. En festlig dag i klubbens over 100-årige historie.

Vi glæder os til at se jer alle, vise resultatet af flere års ihærdigt og krævende arbejde med at skabe de nye rammer for klubbens fortsatte liv.

Hermed invitation til dagen. MEN også en invitation til din familie, dine venner, og ikke mindst spillere, ledere, trænere, som er og har været en del af vores klubs historie.

Vi vil bede dig sende invitationen videre i dit netværk, til alle dem du kender, som har været en del af Skive Tennis Klubs historie, og ikke mindst til dem, du synes også skal blive medlem og spille sammen med dig.

Vi har sammensat et program, der giver mulighed for at spille tennis og padel, tilmelde sig sæsonens aktiviteter, deltage i lodtrækning om gaver, over en vand/øl få en gensyns-snak med venner fra nu og tidligere, eller om forventningerne til sæsonens spil.

Kort sagt

VI GLÆDER OS TIL AT SE JER ALLE, og mange tidligere medlemmer til en uforglemmelig dag i vores gode SKIVE TENNIS KLUB.

På gensyn

STK Bestyrelsen