Efter næsten et par måneders træning kunne padel- og tennis - juniorer og ”kids” onsdag gå på vel fortjent sommerferie – forhåbentlig med mere padel og tennis, men uden en træner til at ”bestemme”, hvad der skal ske, eller komme med ”kloge” bemærkninger. Alle har gjort fremskridt, så nu er det med at tage på klubben, så tit man kan, og tag gerne kammeraterne med, og få spillet og måske øvet noget af det, der er lært. Og så efter en fortjent sommerferie komme endnu bedre tilbage og ”imponere” trænerne med super godt spil. Som traditionen byder var der pizza mm.