Første halvdel af holdturneringen spillet og med lidt blandede resultater.
2.DIV damerne afsluttede første del hjemme mod Båndbyerne, der returnerede til Aalborg med en 4-2 sejr. Der var debut til Agnes. Skives sejre kom til Camilla 1. Singlen, og Ann/Camilla i 1. Doublen. Holdet ligger i midten af tabellen, og har gode muligheder for avancement, når matcherne genoptages i august. Resultaterne ses her:
https://dtf.tournamentsoftware.com/league/876640C5-BFB2-40BD-AB81-A67C9A8B011C/team-match/1663
2.DIV herrerne afsluttede ude mod Højbjerg et af topholdene i divisionen, og trods god indsats blev det klart Skive nederlag 1-5. Som det ses er humøret trods klapsene og bundplaceringen fortsat OK. Og med god grund. Der venter også for herrerne gode muligheder for et par sejre til august. Resultaterne ses her:
https://dtf.tournamentsoftware.com/league/876640C5-BFB2-40BD-AB81-A67C9A8B011C/team-match/231