Alle juniorer og trænere kom på banen, da der blev afviklet workshop i Skive

14. maj 2024 14:57 , af Asbjørn Nordam

Børn og unges motivation er helt afgørende for om de har lyst til at spille tennis, deltage i kammeratskabet, komme i klubben. Vi har alle forskellig motivationer for at være med, og de kan løbende ændre sig, både i træningen, i sæsonens løb, i klubarbejdet. Under dygtig ledelse af DGIs instruktører fik alle STKs trænere og juniorer prøvet sjove opvarmningsøvelser, lege, træningsøvelser, og værktøjer til en god "snak" om, hvad der gør, at vi som spillere og trænere har "lysten til at komme igen". Et af værktøjerne, som vi arbejdede meget med er GO-klodserne, som alle prøvede at "bygge" motivationen på. Det blev en super god workshop uanset om man var med som træner, hjælpetræner eller som juniorspiller. Der må gerne hen over sæsonen komme tilsvarende inspirerende workshops over forskellige temaer.