Klubben byder 6 nye hjælpetrænere velkommen

1. december 2023 16:47 , af Asbjørn Nordam

Til lykke til de nye trænere Noam, Lærke , Carsten F, Jens T, Rebecca og Laura. Klubben siger tusind tak for I deltog,og ser frem til at give jer opgaver  til gavn og inspiration for andre medlemmer. Vi håber, at I får "blod på tanden" og måske også vil være med på det næste trænerkursus 1, som klubben vil afvikle i foråret.

Måske så du invitationen til at deltage i Dansk Tennis Forbunds hjælpetræner-kursus, som blev gennemført søndag den 26.11. i vores hal. Det blev en super god dag, og vi kan nu glæde os over at 6 medlemmer har påbegyndt træneruddannelsen. Træner instruktør Jens melder om god aktivitet, og glæder sig også til at klubben nu har fået nye hjælpetrænere. De kan blive et stort plus for andre medlemmer og for klubben.